Leverans
Leverans och hämtning av varor
Leverans av varor med bud:
Varorna levereras till den adress som anges av köparen över hela världen. Varorna levereras från 08:00. fram till kl. 17.00, före ankomst, kommer kuriren att kontakta köparen på det kontakttelefonnummer som anges under beställningen.
Leveransserviceavgiften beräknas automatiskt i systemet vid köptillfället.
Om varorna beställs före kl 12:00 hämtas varorna för utskick samma dag. Efter att ha mottagit beställningen efter 12:00. , kommer kuriren att hämta och leverera varorna till köparen inom några dagar efter betalning. Produktförpackningen ska innehålla dokument - en momsfaktura utfärdad på uppdrag av Köparen och information om retur av produkten. Dessutom måste en försändelsedekal tryckt från Dalys.lt eller Partversal fästas på paketet.
Insamling av varor:
Efter att endast ha betalat för Produkten eller Produkterna måste Köparen hämta den (dem) från Säljaren på den adress som anges i orderbekräftelsen. Varorna lagras i 14 (fjorton) dagar från inköpsdagen. Efter denna tidsfrist informerar Säljaren, efter att ha överenskommit skriftligen med Köparen, Tjänsteleverantören att returnera priset för varorna som betalats till Köparen. Återbetalning sker inom 14 dagar och artikeln publiceras på nytt på Partversal.
Köparen kan välja att hämta ut Varorna på LP EXPRESS paketsjälvbetjäningsterminal, DPD Pickup paketsjälvbetjäningsterminal och Omniva postautomater.
VIKTIGT: När du fick paketet, märkte du skada på paketet? Rapportera detta till kuriren som levererade paketet eller Pickup-nätverkets medarbetare för att skriva en paketöverträdelserapport.
Efter att ha mottagit den beställda produkten och undertecknat försändelsedokumentet utan kommentarer, anses det att försändelsen har levererats i gott skick, och i detta fall är det inte möjligt att returnera varan.